Jak jsem měl štěstí v neštěstí

16.07.2009 19:30

Marki se začala někam chystat, Marťa bral klíče od auta a chytal kočku do přepravky. Myslel jsem, že se jede na výlet, už jsem se začal těšit. Jenže pak mě poslala ta hanebná ségra do obýváku, že se nima nejedu a nechtěla mi říct, kam jedou.

Pak mi to po návratu vykládala chudák Lari. Normálně ji ségra se švagrem odvezli k doktorovi, bez varování! A prý tam byla plná čekárna třesoucích se psů a koček. A doktor prý Laruš prohlížel, protože si chce pořídit štěňátka, tak aby věděla, že je zdravá.

Jo a to jsem zapomněl - Laruš se bude vdávat. Ségra jela extra kvůli tomu do Řevnic omrknout Berta. A přijela celá spokojená a nadšená. Tak je asi ruka v rukávě ;o) A mně to bylo líto a naši mi taky našli nevěstu. Jenže ségra zná její mámu a ta říkala, že s takovou svoločí mě dohromady teda nedá. Já si asi fakt nevrznu :o))))

—————

Zpět