Pozdrav z nového bydliště

05.07.2008 17:49

Photobucket

Ahoj Same, tak se konečně hlásím z nového bytu. No nic moc, předtím mi to přišlo lepší. U sousedů byla Struppi, ven to byly jen troje schody a kousek do parku. Teď mě matka vodí do polí jako nějakýho podvraťáka! Navíc těch schodů, co musím sejít a byt je velký jako kráva a Spasina má bohužel kam utéct.

Dneska jsme si s našima udělali výlet na jakýsi kopec. To Ti byl zážitek! Normálně vylezem z auta a vidím ovce, tak hrrr k nim. Matka na mě cosi vyřvávala, ani jsem ji neposlouchala, však ji znáš, ječí skoro furt :o) Doběhnu k těm ovcím a najednou jsem dostala prdu, že jsem chvíli viděla hvězdičky! Chápeš to? Byla jsem snad metr od jedné ovce, mohla jsem ji to pořádně nandat a něco mě zastavilo. Tak jsem aspoň pořádně zaklela. Naši se ke mně hrnuli a hned mi cpali pamlsky a říkali, ať nepláču. Já?

—————

Zpět